Je bestelling | CreditcardhouderIndeShop.nlCreditcardhouderCreditcardhouder

IndeShop Quality Products

Je bestelling

Hulp bij plaatsen van een bestelling

Bestellen gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit maximaal 5 duidelijke stappen waarbij je bepaalt hoe je het hebben wilt. Je bestelling wordt pas definitief na je bevestiging. Daarvoor kun je alles naar wens aanpassen.

 

1. Selecteer je product

  • Met de knop "in winkelwagen" voeg je het product toe aan je winkelwagen. Wil je meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Dit kan of direct op de productpagina of in je winkelwagen.
  • Met de knop "Ga verder met winkelen" ga je terug naar de winkel.
  • Heb je je bedacht? Klik dan op het prullenbakje in de linkerkolom om een product te verwijderen uit je winkelwagen.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op "Ga door met afrekenen".

 

2. Voer je betaalgegevens in

  • In het scherm "Betaalgegevens" kun je je adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
  • Indien het afleveradres afwijkt van je betaalgegevens selecteer je "Naar ander adres verzenden"
  • Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op "Ga verder".

 

3. Voer je verzendgegevens in indien van toepassing

  • Indien je in het scherm betaalgegevens hebt aangegeven dat je bestelling naar een ander adres verzonden moet worden dan het factuuradres, kun je in dit scherm je verzendgegevens invoeren.
  • klik op "Ga verder".

 

4. Kies je betaalmethode

Je kunt op de volgende manieren betalen:

  • iDEAL-internetbankieren
  • Achteraf betalen per factuur
  • Betaling met creditcard VISA, Mastercard of American Express via beveiligde verbinding
  • Paypal

 

5. Controleer en bevestig je bestelling

In deze stap krijg je een overzicht van je bestelgegevens.

  • Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop "Plaats bestelling".
  • Wil je iets wijzigen? Klik dan op "Wijzigen" in de rechterkolom bij het onderdeel wat je wilt aanpassen.


Orderstatus per e-mail

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. In de orderbevestiging staat nogmaals alle bestelinformatie. Indien je geen e-mail hebt ontvangen? Controleer je spam e-mail box of neem contact met ons op via onze klantenservice.


Annuleren of wijzigen

Wil je een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem contact met ons op via onze klantenservice.

Is de bestelling al verzonden? Dan kun je de bestelling weigeren bij de postbode en je geeft door dat je de bestelling niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op en bespreken we een oplossing.

Google Analytics Alternative